Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Η συμβολή της ΔΗΜΑΡ στην κυβερνητική πολιτική (προτάσεις πολιτικών, μέτρων, αλλαγών η/και αποτροπής).







α/α
Μέτρο
Είδος παρέμβασης
Γενικά χαρακτηριστικά του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής (Μνημόνιο ΙΙΙ)
Το Μνημόνιο ΙΙΙ συνοδεύτηκε από μερική επαναδιαπραγμάτευση του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής. Αποτέλεσμα αυτής της επαναδιαπραγμάτευσης ήταν η χρονική επέκταση της περιόδου προσαρμογής, το δεύτερο κούρεμα του χρέους κατά 40 δις ευρώ καιτα 52,5 δις του δανείου.
Μολονότι, υπάρχουν πολλά ανοιχτά ζητήματα ,που πρέπει να αλλάξουν η συμβολή της ΔΗΜ.ΑΡ. σε αυτή την διαπραγμάτευση, η οποία και θα συνεχίζεται, υπήρξε καθοριστική.
Χρονική επιμήκυνση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής κατά 2 έτη
Η ΔΗΜ.ΑΡ. ήταν το πρώτο κόμμα το οποίο έθεσε το ζήτημα. Προϋπόθεση για την διασφάλιση της επιμήκυνσης, για το δεύτερο κούρεμα του χρέους (40 δις) και για τα 52,5 δις ήταν η ύπαρξη αξιόπιστης κυβέρνησης. Η παρουσία της ΔΗΜ.ΑΡ. έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη διεθνή αξιοπιστία της ελληνικής κυβέρνησης.
Ανάγκη η δημοσιονομική προσαρμογή να μην αφορά μόνο την περιστολή δαπανών, αλλά να προέλθει εν μέρει από την ενίσχυση των εσόδων.
Η ΔΗΜΑΡ απέρριψε την προσέγγιση, που επιδίωκε τη δημοσιονομική προσαρμογή αποκλειστικά μέσω της περικοπής δαπανών, διότι έτσι αναπόδραστα οδηγούμαστε σε σημαντικές περικοπές μισθών, συντάξεων και επιδομάτων. Υποστήριξε ότι τμήμα της προσαρμογής πρέπει να αφορά το σκέλος των εσόδων (καταπολέμηση φοροδιαφυγής και φοροκλοπής).
Διεκδίκησε στο πρόγραμμα των 11,5 δις(+ 3δις λόγω δημοσιονομικού κενού) να συμπεριληφθούν και φορολογικά μέτρα προκειμένου να μειωθεί η πίεση για περικοπές στους μισθούς και στις συντάξεις.
Το πέτυχε. Αποτέλεσμα είναι να ανοίξει πάλι η συζήτηση για το φορολογικό νομοσχέδιο.
Ρήτρα ισοδύναμου
Αποτελεί μια πρόταση της ΔΗΜ.ΑΡ. η οποία υιοθετήθηκε από την κυβέρνηση και εν συνεχεία από την Τρόικα.
Η αξιοποίηση του 70% της ενδεχόμενης υπερ-απόδοσης των μέτρων για σκοπούς που θα αποφασίσει η κυβέρνηση (και όχι αποκλειστικά για τη μείωση του χρέους όπως προέβλεπε το αρχικό Μνημόνιο) είναι το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης βάσει της πρότασης της ΔΗΜ.ΑΡ.
Συγκεκριμένα μέτρα του Μνημονίου ΙΙΙ που άλλαξαν μετά από παρέμβαση της ΔΗΜ.ΑΡ. Σχέδιο Νόμου επί του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής
Το Μνημόνιο ΙΙΙ περιελάμβανε μια σκληρή διαπραγμάτευση τόσο με την Τρόικα, όσο και στο εσωτερικό του κυβερνητικού συνασπισμού για το είδος και το μέγεθος των περικοπών
Οι δυνατότητες παρέμβασης ήταν περιορισμένες λόγω της άτεγκτης στάσης της Τρόικας η οποία τελικά οδήγησε τη ΔΗΜΑΡ σε Παρών, λόγω των ρυθμίσεων στα εργασιακά. Ωστόσο ορισμένα επιμέρους ζητήματα η ΔΗΜ.ΑΡ. κατάφερε να τα «περάσει».
Εργασιακά
Τονίσαμε τη θέση μας για την ανακοπή της επίθεσης που γίνεται από την τρόικα και μέρος των εργοδοτικών δυνάμεων και την διαφωνία μας για διάλυση των εργασιακών σχέσεων και περαιτέρω υποβάθμιση των δικαιωμάτων και γι’ αυτό το λόγο και ψηφίσαμε Παρών στο νομοσχέδιο
Αύξηση των ελάχιστων ενσήμων για πλήρη σύνταξη από 4.500 σε 6.000
Πρόταση του Οικονομικού Επιτελείου της κυβέρνησης, που δεν συμπεριελήφθη στα τελικά μέτρα, λόγω των αντιδράσεων της ΔΗΜ.ΑΡ.
Επιβολή πλαφόν 1.500€ για ετήσια νοσήλια ανά άτομο.
Πρόταση του Οικονομικού Επιτελείου που δεν συμπεριελήφθη στα τελικά μέτρα, λόγω των αντιδράσεων της ΔΗΜ.ΑΡ. Το μέτρο ουσιαστικά θα καταργούσε το δωρεάν χαρακτήρα του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.
Επιβολή διδάκτρων στα μεταπτυχιακά
Πρόταση του Οικονομικού Επιτελείου που δεν συμπεριελήφθη στα τελικά μέτρα, λόγω των αντιδράσεων της ΔΗΜ.ΑΡ.
Κατάργηση της χορήγησης δωρεάν συγγραμμάτων στους φοιτητές, σπουδαστές και μαθητές
Πρόταση του Οικονομικού Επιτελείου που δεν συμπεριελήφθη στα τελικά μέτρα, λόγω των αντιδράσεων της ΔΗΜ.ΑΡ.
Απολύσεις 15.000 υπαλλήλων εντός του 2012
Πρόταση του Οικονομικού Επιτελείου που δεν συμπεριελήφθη στα τελικά μέτρα, λόγω των αντιδράσεων της ΔΗΜ.ΑΡ.
Μειώσεις στα αναπηρικά επιδόματα
Πρόταση του Οικονομικού Επιτελείου που δεν συμπεριελήφθη στα τελικά μέτρα, λόγω των αντιδράσεων της ΔΗΜ.ΑΡ.




Φορολογικός Νόμος για τους συντελεστές φορολόγησης των φυσικών και νομικών προσώπων
Η γενική φιλοσοφία του φορολογικού νόμου είναι πολύ μακριά από εκείνη της ΔΗΜ.ΑΡ. Η ΔΗΜΑΡ υποστήριξε ότι ο νέος τρόπος φορολόγησης δεν είναι απλός (7 διαφορετικοί τρόποι φορολόγησης), δεν καταπολεμά την φοροδιαφυγή αλλά την αυξάνει (αποδείξεις και σκληρή φορολόγηση των ελευθέριων επαγγελμάτων), δεν είναι αναπτυξιακός (υψηλή φορολόγηση των κερδών). Για αυτό κατέθεσε 7 τροπολογίες οι οποίες απορρίφθηκαν από την κυβέρνηση.
Ωστόσο, η ΔΗΜΑΡ είχε δημιουργική παρέμβαση βελτιώνοντας ουσιαστικά όψεις του νόμου κάτι το οποίο όχι μόνο της επέτρεψε να τον ψηφίσει, αλλά κάνει ουσιαστική διαφορά για χιλιάδες φορολογούμενους. Ο βασικός άξονας ήταν η υπεράσπιση της νέας μηχανικής υπολογισμού του φόρου για μισθωτούς και συνταξιούχους βάσει της οποίας υπάρχει φοροελάφρυνση για το 75% αυτών. Η πρόταση αυτή αρχικά δεν γίνονταν αποδεκτή από το οικονομικό επιτελείο. Στο τέλος υιοθετήθηκε. Εκτός αυτών η ΔΗΜΑΡ πέτυχε:
Οι εργαζόμενοι με μπλοκάκια αντιμετωπίζονται φορολογικά ως μισθωτοί
Αποτελεί κεντρικής σημασίας παρέμβαση διότι με αυτό τον τρόπο οι εργαζόμενοι με μπλοκάκι:
(α) κάνουν χρήση του αφορολόγητου των 9.000€ αντί να φορολογούνται με 21% από το πρώτο ευρώ,
(β) εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής τέλους επιτηδεύματος (650€/χρόνο)
Επίδομα πολύτεκνων
Η κατάργηση του αφορολόγητου των παιδιών δημιουργούσε τεράστια προβλήματα ειδικά σε τρίτεκνους και άνω.
Το ζήτημα τέθηκε πολιτικά όταν η ΔΗΜ.ΑΡ. δήλωσε στον Τύπο ότι επιθυμεί υψηλότερα έσοδα από την φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας προκειμένου να χρηματοδοτήσει το αφορολόγητο των τέκνων. Ακολούθησε το ΠΑΣΟΚ και το θέμα πήρε πολιτικές διαστάσεις.
Η τελική ρύθμιση με τη δημιουργία επιδόματος πολύτεκνων (από 1500 ευρώ για τους τρίτεκνους + 500ευρώ για κάθε επι πλέον παιδί) διορθώνει την κατάσταση αν και δεν ανταποκρίνεται εντελώς στην πρόταση της ΔΗΜ.ΑΡ.
Υποχρεωτική δήλωση όλων των εισοδημάτων των φορολογούμενων, ανεξαρτήτως εάν αυτά έχουν φορολογηθεί αυτοτελώς.
Μέχρι σήμερα οι φορολογούμενοι δεν είχαν τη υποχρέωση να δηλώνουν εισοδήματα τα οποία έχουν φορολογηθεί αυτοτελώς (μετοχές, κινητές αξίες κ.ο.κ.) εκτός και αν επιθυμούν να το κάνουν προκειμένου να δικαιολογήσουν ορισμένα τεκμήρια. Άρα η εφορία δεν γνώριζε τα εισοδήματα του κάθε πολίτη αλλά τα φορολογητέα εισοδήματα.
Τα αυτοτελώς φορολογηθέντα εισοδήματα από το 2011 συνυπολογίζονται στην εισφορά κοινωνικής αλληλεγγύης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα αυτοτελώς δηλωμένα εισοδήματα να μειωθούν από 8,5 δις το 2010 σε 4 δις το 2011 προκαλώντας απώλεια φορολογητέων εσόδων. Εν τέλει κάποιος επιχειρηματίας με εισοδήματα από μετοχές δεν πλήρωνε καθόλου εισφορά κοινωνικής αλληλεγγύης σε αντίθεση με την μισθωτή γραμματέα του.
Η ΔΗΜΑΡ πρότεινε την υποχρεωτική καταγραφή όλων των εισοδημάτων ως το πρώτο βήμα για το περιουσιολόγιο. Επιπρόσθετα αυτό το μέτρο ενισχύει την ελεγκτική δυνατότητα των υπηρεσιών και αυξάνει τα φορολογικά έσοδα λόγω της αύξησης των εσόδων από την εισφορά κοινωνικής αλληλεγγύης
Εξίσωση Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) Πετρελαίου Θέρμανσης με Κίνησης.
Παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η ημιτελής εφαρμογή του μέτρου η παρέμβαση της ΔΗΜΑΡ στη σχετική επιτροπή ήταν καθοριστική ως προς τη γενική φυσιογνωμία του μέτρου.
Επιστροφή φόρου, όχι επίδομα θέρμανσης
Η αρχική πρόταση του οικονομικού επιτελείου ήταν η καθιέρωση ενός «επιδόματος θέρμανσης» το οποίο θα κάλυπτε τμήμα της απώλειας των νοικοκυριών από την αύξηση του ΕΦΚ. Δικαιούχοι αυτού του επιδόματος θα ήταν νοικοκυριά με εισόδημα έως 15.000€, δηλαδή το ποσοστό κάλυψης του πληθυσμού θα ήταν περίπου 15%.
Η θέση της ΔΗΜ.ΑΡ. που τελικά υιοθετήθηκε ήταν ότι η εξίσωση των ΕΦΚ γίνεται προκειμένου να παραχθούν επιπλέον έσοδα από την πάταξη της φοροδιαφυγής και όχι από την επιβάρυνση των νοικοκυριών. Άρα, αντί για επίδομα θέρμανσης για λίγους πρέπει να νομοθετηθεί επιστροφή της επιβάρυνσης για όλους.
Το τελικό αποτέλεσμα ήταν το ποσοστό κάλυψης του πληθυσμού να διαμορφωθεί στο 85%.
Ειδική μέριμνα για τις μονογονεϊκές οικογένειες
Μετά από πρόταση της ΔΗΜΑΡ οι μονογονεϊκές οικογένειες αντιμετωπίζονται όπως τα παντρεμένα ζευγάρια, δηλαδή το εισοδηματικό όριο αυξάνεται από τα 25.000€ στα 35.000€
Επίδομα θέρμανσης ανεξαρτήτως θερμαντικού μέσου.
Μετά από πρόταση της ΔΗΜΑΡ 20 εκ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να υπάρξει επίδομα θέρμανσης ανεξαρτήτως θερμαντικού μέσου για τα πολύ φτωχά νοικοκυριά.





Ενιαίος Φόρος Ακινήτων.
Η συζήτηση είναι σε εξέλιξη(παραθέτουμε μόνο όσα μέχρι τώρα έχουν γίνει κοινή θέση της Επιτροπής).
Αφορολόγητο όριο
Πρόταση της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ.
Ρήτρα μη αντικατάστασης
Κατά τη συζήτηση των συντελεστών φορολόγησης η ΔΗΜ.ΑΡ. υποστήριξε ότι η ενδεχόμενη αύξησή τους πρέπει να οδηγεί σε υψηλότερα έσοδα και όχι σε μείωση της επιβάρυνσης των πλουσιότερων κλιμακίων (όπως είχε προταθεί). Επίσης έθεσε ως απαράβατο όριο τους συντελεστές 0,1% για το κλιμάκιο 50 – 100 χιλ. ευρώ και 0,2% για το κλιμάκιο 100 – 200 χιλ. ευρώ. Με αυτό τον τρόπο το 65% των εσόδων από το φόρο προέρχονται από το πλουσιότερο 10% του πληθυσμού.
Κατάργηση σκανδαλωδών εξαιρέσεων από τη φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας και «κλείσιμο παραθύρων».
Εάν είχες οικόπεδο 50 στρ. και έχτιζες ένα εκκλησάκι 15 τ.μ. το οποίο δήλωνες ότι είναι ανοιχτό στο κοινό, τότε εξαιρούταν της φορολόγησης όλο το οικόπεδο εντός του οποίου βρίσκεται το εκκλησάκι. Αντίστοιχες ρυθμίσεις χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον προκειμένου να αποφευχθεί φόρος. Καταργούνται μετά από παρέμβασης της ΔΗΜ.ΑΡ.
Φορολόγηση της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής ακίνητης περιουσίας.
Μέχρι σήμερα η εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία φορολογούταν βάσει του ιδιοκτησιακού τους καθεστώτος με αποτέλεσμα να εξαιρείται της φορολόγησης το μεγαλύτερο μέρος της.
Η πρόταση της ΔΗΜΑΡ που έχει υιοθετηθεί από την Επιτροπή είναι η ακίνητη εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία να φορολογείται βάσει της χρήσης της. Δηλαδή, ένα εμπορικό ακίνητο θα φορολογείται όπως όλα τα εμπορικά ακίνητα, ένα κτήριο της εκκλησίας που χρησιμοποιείται για συσσίτια θα φορολογείται όπως και ένα κτήριο των Γιατρών του Κόσμου που χρησιμοποιείται για συσσίτια. Λατρευτικοί χώροι δεν φορολογούνται.
Ενέργεια
Φωτοβολταϊκοί σταθμοί αγροτών
Υπήρξε νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, με παρέμβαση του Φ. Κουβέλη για τρίμηνη παράταση της υλοποίησης της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών σταθμών των αγροτών, με την παλιά εγκεκριμένη τιμή διάθεσης ρεύματος. Έτσι έχουν αρχίσει οι εγκρίσεις δανείων για την υλοποίηση των πλήρων εγκεκριμένων φακέλων εγκατάστασης σταθμών ισχύος έως 100KWπου έληγαν στις31-1-13 ή στις 31-3-13.
Εκπαίδευση
Νομοθετικές ρυθμίσεις για την μεταρρύθμιση των ΑΕΙ
Καταφέραμε να κάνουμε τις αναγκαίες τροποποιήσεις στο Νόμο 4009/11 [Νόμο Διαμαντοπούλου] για τα ΑΕΙ προκειμένου να γίνει λειτουργικός και εφαρμόσιμος. Με τον τρόπο αυτό καταφέραμε να ανασυγκροτήσουμε το μεταρρυθμιστικό τόξο μέσα στα ΑΕΙ.
Γενική γραμματεία Έρευνας και τεχνολογίας 4115/2013 ΓΓΕΤ

Με βάση τη θέση μας για την ενότητα του χώρου ανώτατης εκπαίδευσης και έρευνας καταφέραμε να επιστρέψει η ΓΓΕΤ στο Υπουργείο Παιδείας από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Επιμένουμε στην εκεί παραμονή της ως ΓΓΕΤ

Λειτουργία των σχολείων Α’/θμιας και Β’/θμιας Εκπαίδευσης



Με συνεχείς ερωτήσεις και αναφορές αναδείξαμε τα ζητήματα στη λειτουργία των σχολείων: έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού, θέρμανση, μεταφορά μαθητών και συμβάλαμε σε επιμέρους ή και συνολικές λύσεις. Αποτρέψαμε την περαιτέρω υποβάθμιση. Την επόμενη χρονιά δεν θα γίνουν αποσπάσεις εκτός σχολείων

Μειονοτική Εκπαίδευση

Υπερασπισθήκαμε σταθερά τα δικαιώματα των μαθητών και μαθητριών της μουσουλμανικής μειονότητας και την τήρηση των συμφωνιών που διαφυλάσσουν αυτά τα δικαιώματα. Πετύχαμε τη μη εξαίρεση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας από τη εγγραφή τους την Α΄Δημοτικού, λόγω της μη φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο.
Νόμος 4115/2013 για ΙΝΕΔΙΒΙΜ και ΕΟΠΠΕΠ και άλλα ζητήματα
Καταφέραμε να ψηφιστεί σειρά μεταβατικών διατάξεων που αφορούσαν τη μετάβαση από τον παλιό νόμο για τα ΑΕΙ στον καινούριο και να ρυθμιστούν μ’ αυτόν τον τρόπο όλες σχεδόν οι εκκρεμότητες του εκπαιδευτικού προσωπικού των ιδρυμάτων. Με δικές μας τροπολογίες βελτιώθηκε η λειτουργία των δυο ιδρυμάτων ΙΝΕΔΙΒΙΜ και ΕΟΠΠΕΠ στην κατεύθυνση της αξιοκρατίας της επιλογής των διευθυντών και της διαφάνειας της οικονομικής τους λειτουργίας.
Στο πλαίσιο του ίδιου νόμου συμβάλαμε στη ρύθμιση με τρόπο που λαμβάνει υπόψη τις οικονομικές συνθήκες, τη μετεγγραφή των φοιτητών και λειτουργήσαμε κατά το δυνατόν ορθολογικά για να περιοριστεί η άκριτη εισαγωγή αθλητών στα ΑΕΙ της χώρας
Πολιτικό σύστημα - διαφάνεια
Αεροπορικά εισιτήρια βουλευτών
Οι βουλευτές ταξιδεύουν πλέον μόνο στην οικονομική θέση και όχι στη διακεκριμένη (business) με απόφαση του Προέδρου της Βουλής, μετά από παρέμβαση της ΔΗΜ.ΑΡ.
Υγεία - Πρόνοια
Τροπολογία για τους Φορείς Ψυχικής Υγείας
Καταθέσαμε τροπολογία για τη χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας στους Φορείς Ψυχικής Υγείας που αποτελούν Ν.Π.Ι.Δ., ώστε νε μπορέσουν να καταβάλουν δεδουλευμένες αποδοχές στους εργαζόμενούς τους, που είχαν μείνει απλήρωτοι για πολλούς μήνες. Η τροπολογία έγινε δεκτή.
Άδειες

Αναθεώρηση των διατάξεων που αφορούν στην μη καταμέτρηση αναρρωτικών αδειών σε περιπτώσεις επαπειλούμενης κυήσεως των αναπληρωτριών εκπαιδευτικών, άνω των 15 ημερών. Ο αρμόδιος Υπουργός δεσμεύθηκε για την αναθεώρηση αυτών των διατάξεων.
Αποδοχή από Υπ. Διοικ. Μεταρρύθμισης του ότι οι άδειες Μητρότητας και Ανατροφής τέκνου, είναι διακριτές και όχι επικαλυπτόμενες.
Δομές του Δημοσίου
ΕΚΚΕ
Εξαιρέθηκε το ΕΚΚΕ από τη συγχώνευση φορέων.
Δικαιώματα
Συνθήκες κράτησης
Μετά από παρέμβαση της ΔΗΜ.ΑΡ. με το ν. 4111/2013, ορίστηκε ότι οι ανάγκες ιατρικής και νοσηλευτικής κάλυψης των καταστημάτων κράτησης θα καλύπτονται από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ, με ευθύνη των αρμόδιων Διοικητών Υ.Π.Ε.
Αναθεώρηση των διατάξεων περί δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων, με αφορμή την υπόθεση των οροθετικών
Ο αρμόδιος Υπουργός ανακοίνωσε την πρόθεση ανάληψης σχετικής πρωτοβουλίας, η ευόδωση της οποίας ακόμα εκκρεμεί
Γραφείο Περιστατικών Αστυνομικής Αυθαιρεσίας
Μετά από πίεση της ΔΗΜΑΡ ο αρμόδιος Υπουργός ανακοίνωσε την θέσπιση σχετικού γραφείου.
Σώματα Ασφαλείας
Μισθολογικά / συνταξιοδοτικά Σ.Α.
Με παρέμβαση της Κ.Ο επετεύχθη το ξεπάγωμα των μισθολογικών προαγωγών, ρύθμιση τεράστιας σημασίας για τους ένστολους.
Μισθολογικά / συνταξιοδοτικά Σ.Α.

Με τροπολογία επιτεύχθηκε η άρση της μείωσης των συντάξεων των ένστολων όταν συμπληρώνουν πλήρες συνταξιοδοτικό δικαίωμα (35/35).


Κοινωνική Πολιτική
Τιμολόγια ΔΕΗ
Αναθεώρηση των κριτηρίων ένταξης στο κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ υπέρ των ευπαθών κοινωνικών ομάδων και σημαντική διεύρυνσή τους . Θα συμπεριλαμβάνονται και οι άνεργοι 6 μηνών.
Προϋποθέσεις επιδότησης ανεργίας των εποχιακά εργαζόμενων (ιδίως στον τουρισμό).

Μετά από παρέμβαση της ΔΗΜΑΡ οι εποχιακά εργαζόμενοι θα πάρουν το επίδομα ανεργίας για το έτος 2013.
Οι προσπάθειες θα συνεχιστούν, ώστε να μην καταργηθεί το επίδομα και για τα επόμενα έτη για τους εποχιακά εργαζόμενους.

Καταπολέμηση της Φοροδιαφυγής
Επίσπευση φορολογικών διαδικασιών
Δέσμευση του Υπ. Οικονομικών για δημιουργία περισσότερων επιτροπών επίλυσης φορολογικών διαφορών, όπως προβλέπεται από την προσθήκη του άρθρου 36, Ν. 3943/2011 στο Ν.2238/1994 (Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος) άρθρο 70Α .
Περιβάλλον
Λαθροϋλοτομία
Η ΔΗΜ.ΑΡ. πέτυχε:
(1) να ενταθούν περαιτέρω οι έλεγχοι,
(2) να εποπτεύουν οι Διευθύνσεις Δασών το έργο των Δασαρχείων, συνεισφέροντας σε μέσα και προσωπικό,
(3) να ενεργοποιηθούν οι πόροι που προβλέπονται από το χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου «Προστασία και αναβάθμιση Δασών 2012» για δράσεις που στοχεύουν στην βελτίωση των υποδομών για την πρόληψη της λαθροϋλοτόμησης,
(4) να καθιερωθεί η υπερωριακή εργασία έως τις 10 το βράδυ και τις Κυριακές,
(5) να καθιερωθούν νυχτερινές περιπολίες.
Με τροπολογίες, παρεμβάσεις μέσω παραστάσεων σε Υπουργεία και αρμόδιους φορείς καθώς και με ερωτήσεις και επίκαιρες ερωτήσεις στη Βουλή οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ έχουν συμβάλει στην προώθηση ζητημάτων ιδιαίτερης τοπικής σημασίας(δεν συμπεριλαμβάνονται στο παρόν)

Σημείωση: Ο παρών κατάλογος-έκθεση θα συμπληρώνεται ανά τρίμηνο.(το 2013 θα ακολουθήσουν άλλες3 εκθέσεις)

Δ. Χατζησωκράτης.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου